Neurologische aandoeningen

Uw hulpvraag staat centraal op de polikliniek

Het vakgebied neurologie omvat alle aandoeningen van de hersenen, het ruggenmerg, de zenuwen en de spieren. Maar u als patient heeft klachten en symptomen, die staan dan ook centraal tijdens uw bezoek aan onze polikliniek.

Aan de linker zijde van deze pagina vind u verschillende symptomen / verschijnselen met een beschrijving hoe uw neuroloog u hier bij kan helpen.

De polikliniek neurologie is gevestigd op zowel lokatie Leyweg als lokatie Sportlaan van het Hagaziekenhuis. De neurologen werken op beide lokaties.

Er zijn een aantal aandachtsgebieden vormgegeven als specifiek centrum of polikliniek.  Zo zijn er de geheugenpolikliniek, het hoofdpijncentrum, het neuro-musculaire centrum, de hernia (HNP) polikliniek en de CTS (Carpaal tunnel syndroom) polikliniek.

Tevens is er een ziekte van Parkinson / bewegingsstoornissen spreekuur en is er op de lokatie Sportlaan van het Hagaziekenhuis een multiple sclerose (MS) poli.

Voor patienten die een TIA hebben doorgemaakt is er een spoed dagbehandeling, de TIA dagbehandeling.

Polikliniek neurologie lok. Leyweg

Meer informatie

U vindt meer informatie  over de specifieke aandachtsgebieden door te klikken op de buttons links op de pagina.

• Wanneer uw bezoek een second opinion is, zorg dan dat alle informatie zoals CT of MRI scan die al eerder gemaakt zijn, enkele weken voor uw afspraak aanwezig is op de polikliniek.
  • Voor de meeste specifieke poliklinieken kan het zijn dat u eerst door een co-assistent of arts-assistent wordt onderzocht.